Pfff PIEP fokker! >:(

Post hier alles wat niet met FashionGirls te maken heeft!
Plaats reactie
SweetHeart
Moderator
Moderator
Berichten: 264
Lid geworden op: 17-09-2012 17:29

Pfff PIEP fokker! >:(

Bericht door SweetHeart » 26-09-2012 21:06

Weet niet of he hier mag schelden dus zeg ik maar piep.

Maar, ik kocht met me vriend een katje Artic die is 4 maanden oud nog maar, maar wat belijkt? Die kat die ons 450(normaal 800) euro heeft gekost is niet 100% gezond! Hij heeft dus hart problemen! Het is verdomme nog maar 4 maand! En we zijn dus naar de dierenarts geweest, die heeft dingen voor geschreven, en dat koste duurt 40 euro al weer kwijt, en nu gaan we dus die fokker aanlagen... En het geld terug eisen of dat zij alles betaald tot 450 euro.

De kat terug geven is GEEN OPTIE! Waarom niet? Ten eerste willen wij hem niet kwijt, ongeacht dat het die hart problemen heeft, en ten tweede als hij terug ging zij die fokker hem laten inslapen meteen omdat die er niks meer mee kan met het fokken dan.

GEWELDIG me dag met anderen woorden.--' :ziek:
Heb jij problemen waar je over wilt praten? Mail me dan maar ik sta altijd klaar om anderen te helpen ik doe het graag! Iedereen heeft een luistert oor nodig of goede raad en daar voor ben ik! :)

Nicole
Moderator
Moderator
Berichten: 395
Lid geworden op: 15-09-2012 10:12

Bericht door Nicole » 27-09-2012 15:25

Ahw, Lekker dan! Kan je daar geen rechtszaak tegen aanspannen als hij het geld niet terug geeft? Volgens mij wel namelijk.
If they could love like you and me, imagine what the world would be <3

SweetHeart
Moderator
Moderator
Berichten: 264
Lid geworden op: 17-09-2012 17:29

Bericht door SweetHeart » 27-09-2012 17:52

Nicole schreef:Ahw, Lekker dan! Kan je daar geen rechtszaak tegen aanspannen als hij het geld niet terug geeft? Volgens mij wel namelijk.
Weet ik niet, maar denk wel dat ze mee werkt en anders weet me vriend of die moeder er van het wel te krijgen die zijn daar goed in, HAHAH in dingen krijgen wat ze willen.
Heb jij problemen waar je over wilt praten? Mail me dan maar ik sta altijd klaar om anderen te helpen ik doe het graag! Iedereen heeft een luistert oor nodig of goede raad en daar voor ben ik! :)

Plaats reactie